Direktlänk till inlägg 27 september 2014

Biltema Sundsvall

Av Patrik - 27 september 2014 05:28

Ibland retar det mig när man ringer dessa stor kedjor i detta fall Biltema brukar fara dit i emellan åt. För att det är en bra affär det mesta finns. Men som sagt det är 12 mil dit och jag far när jag behöver det. Nu när jag ringde fick jag vänta 40 min varav de slog av när jag ringde dit,det är nonchalant gentemot kunden. Det är tack vare oss de överlever. Men i alla fall svarade en där och fick ge sig till känna att han inte visste vad jag menade. Det var rör till hydraulik i citroeng men han sa du få prata med en som kan det här. Men han hade aldrig hört och sa det är bromsrör det är likadana som hydraliken. Jag i fråga satte det men han stod på sig och tänkte han kanske har rätt. Varav jag far dessa 12 mil ner till Sundsvall och insåg att när jag kommer fram så inser jag att killen svamlade och dessutom får vänta 40 min tills någon svarar sedan även lägger på så man får ringa upp igen . Seda n förklaringen son kom när jag fråga varför de inte svarar, det är mycket folk. Jag har fått lära mig i vården att stanna upp och besvara människor när de vill att någon gör dem ska jag säga du får vänta jag har inte tid. Det låter inte klokt det är ju därför jag är där att lyssna på de gamla finns inget att skylla på och kan jag inte svara då säger jag du får prata med en sköterska som kan det här bättre det är service. Men erkänna att man inte kan är svårt för en del. Men det hedrade den första jag pratar med som inte kunde området. Men det var bort kastade 12 mil. Hoppas de lär sig Biltema och inser att svara i telefonen och va service mindad och ge rätt besked till kunden. Tror det är mer folk än jag som bli irriterad hur det sköts. Tänk gammalt tillbaks så var servicen bättre nu ska det ringas kundservice vart än man vänder sig och handläggningstiden tar längre tid och en del nonchalanta människor över en felskrivning ger avslag och då får man skriva igen och vänta ytterligare lika länge där förståelse och hjälp skulle värdesätta mer än pappers marodörer som är less på sitt jobb och är otrevliga och har noll känsla i frågan. Där måste jag säga att det var bättre förr man fick en helt annan service som saknas i dag. Många borde utbildas och vara trevliga oavsett om kunden har rätt eller inte. Likadant i vården måste man ha tålamod gentemot de boende det är deras hem vi är där på besök som arbetar det går inte att köra över dem utan respekt och tillit är det som gäller.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik - 13 maj 2015 22:10

Fundera om de menar allvar  att man ska ansöka  om legal pyroteknik på matcherna, på grun av att det på gått så länge att man inte kan stoppa det. Totalt ansvarslös av Malmö FF support vad skickar det för signaler. Jag tycker snart är dags att gå...

Av Patrik - 11 maj 2015 21:01

Själva matchen där Malmö FF dominerade i första halvlek och sista tio tog Elfsborg över där Magnus Eikirem sköt och tog sin retur och gjorde mål och Elfsborg reducerade. I andra halvlek har bengal eldar frodats och matchen har dragit ut på tiden vä...

Av Patrik - 7 maj 2015 05:04

Ordet bilar är så mycket mer det bara händer.  Det var trevligt på majbrasan men efter så när jag far hem så lägger hydrauliken av och bromsarna slutar  fungera och att tillägga så är det xantia det är en  bil härliga vägegenskaper med bra komf...

Av Patrik - 4 maj 2015 03:52

Förstår nu hur viktigt det är att se bakåt på saker i livet,   utan för den skull att gräva ner sig och fastna i gropen. För livet kommer i kapp en och vissa saker påverkar en mer eller mindre. Många säger släpp det där och gå vidare, men det är at...

Av Patrik - 1 maj 2015 23:46

Emellanåt älskar jag att reta på pin kiv och ibland lyckas man reta upp någon, då har man lyckats det känns som bonus. Men en del inbjuder till det  och det känns skönt ,låter elakt . Men man måste ha kul i livet och när det känns lite grått och tr...

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards