Alla inlägg den 16 september 2014

Av Patrik - 16 september 2014 23:12

Barna och jag spela
boll eftermiddag hela
tur att jag inte fela
men ögonen skela
De cyklar och leka
precis som att reka
Lövbagge de smeka
svamp vi hitta bleka
pasta med bacon sås
går faktiskt i lås
efter äta glass fås
känns att magen står
Socialdemokraterna enda röra
de verkar vara ute och köra
Löfven partier att störa
när knappast nån vill höra
samarbete ett svårt ord
fast det ligger på deras bord
Alliansen redan smord
budgeten är gjord
fotboll och malmö
känns klent som rö
även om laget är som hö
gemensamt de får spö
kvällen sig stilla
går ej att försnilla
bara att gilla
allt inom mig trilla

Politiskt ett kaos och samarbetsproblem,
Var inte vad vi ville. Ibland tror vi att förändringar ska ge något bra men i den här röran ev nedsläckning av kärnkraftverk inom fyra år rimligt knappast parker överallt, vad säger natur vännerna om det och ev höjd fordonskatt vilka påverkar de jo norrlänningar vi finns ju inte på kartan bedrövligt och den regeringen röstas fram och miljöbaserad. Jag har inga problem att förändra men ekonomiskt kommer vi Norrland att få slita. Det går inte att ta cykeln till jobbet. När ska norrlänningar få med ett ord laget. Godernatt



Av Patrik - 16 september 2014 22:35

Carlos Tevez gjorde sitt andra mål det var väntat men Malmö ff har gjort det bra. Men verkar sluta med 2-0 till Juventus.

Av Patrik - 16 september 2014 22:03

Carlos Tevez gjorde mål för Juventus helt ren och placerade in bollen 1-0

Av Patrik - 16 september 2014 22:01

Är skadad och måste bytas mot hieto in,de gör det bra i matchen mot Juventus go go Malmö ff.

Av Patrik - 16 september 2014 21:39

Malmö få imponerar borta mot Juventus . De har haft en bra chans var och Malmö håller bra i laget . Hoppas på sensation oavgjort vore starkt gjort.

Av Patrik - 16 september 2014 21:03

Matchen har börjat och det står 0-0 med en lite darrig inledning av Malmö ff men har spelat lite bättre.

Av Patrik - 16 september 2014 14:34

När jag var yngre i tonåren,  cirkus vid 17-18 års ålder. Skulle jag köpa ett rakvatten och jag inbillar att det inte är kvar.

Men cool hets faktorn att det hette between the sheets alltså emellan lakanen. Det var typiskt jag men luktade ok och det

var impulsen inom mig. Men direkt cool var jag inte men namnet gjorde att jag köpte det. Men det är väl typiskt vid tonåren att försöka imponera men det gjorde aldrig. Men som när jag var yngre att det var öken och peace and love som jag har skrivit tidigare många andra uttryck wild and crazy. I dag skulle ungdomarna skratta åt en man är ju inte direkt uppdaterad. Men det är väl charmen med våran generation. Det kommer nya uttryck hela tiden är väl ganska bra då står vi inte still. Förkortningar kan jag ha otroligt problem med när det skriver hela meningar med för att spara tid. Då är jag off känns det igen.


Av Patrik - 16 september 2014 12:53

Löfven stora ord i segertalet visar att kommunikation kan bli ett problem. Hade det varit Olof Palme då hade det varit jordskredsseger även om jag inte är röd så var han en stark profil och imponerade. Löfven ser ut som ett rädd hågset barn det visade han i debatt med Annie i Centern redan då kunde man urskilja samarbetsproblem när han inte tog emot pärmen. Säga sen att hon hetsade upp han då måste han kunna hantera den situationen. Det var ett bra drag. Tycker om när personligheten kommer fram men visar en svaghet i löfven. Dessa samarbetsvårigheter kommer förfölja han. Måste säga heja Annie i Centern bra gjort!!!

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards