Alla inlägg den 10 september 2014

Av Patrik - 10 september 2014 19:42

Så fel de har dominerat hit tills och de står 1-1 men det är chanser åt båda hållen men det är derby karaktär ganska tufft spel.

Av Patrik - 10 september 2014 17:07

Seriepremiär i shl. Vilken match men jag tror Svenska mästare Skellefteå får problem i kväll och Luleå kanske blir årets lag och nya Svenska mästare men det finns ex antal lag till som kan vara högst upp tex Frölunda ,  Linköping och Växjö naturligtvis.
Men tror mest på Luleå även om mitt hjärta säger Modo. Men Luleå vinner i kväll. Skellefteå har sålt spelare så jag tror de får problem i år men bara för att jag säger så vinner väl de.

Av Patrik - 10 september 2014 14:46

Av alla experter tippas Modo långt ner och det är ett ihåligt lag, tränngsmatcherna mot bla Timrå i Sollefteå på nipvallen där man fick se Roche bla. Verkar vara duktig på att hålla i puck och skjuta hårt. Annars sa inte tränngsmatcherna något de vann mot Skellefteå. Men tränngsmatcherna är nog mer koll på spelet där ingen vill skada sig inför seriepremiären på torsdag. Men troligen är Linus Ullmark den viktigaste posten den här säsongen och kanske måste spela bättre än den förra säsongen. Hoppas att även Possler vaknar till efter den skadade säsongen ifjol. Bra målgörare får vi hoppas. Även att skröder vaknar till och producerar mål. Men Modo kam överraska det får vi hoppas vi modoiter.

Av Patrik - 10 september 2014 12:01

Sov som en stock, solen skiner och vad mer kan man begära en kaffe kopp i hand sen är allt fulländat . Lite sovmorgon behövs ladda batterierna ger en energi. God förmiddag får jag säga.

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards