Alla inlägg den 8 september 2014

Av Patrik - 8 september 2014 23:02

Kändes som en bättre match än Österike-Sverige där mer poäng gavs det säger allt när parti debatterna är bättre än en fotbollsmatch.(Skrämmande)

Av Patrik - 8 september 2014 22:32

Spelar inte för att vinna match rena gå fotboll hur kan man vara nöjd oavgjort det är en gåta, ja säger tveksamt om Sverige går till EM med det här spelet och backarna håller inte.

Av Patrik - 8 september 2014 22:19

Varför inte satsa på helander i Malmö ff,
Anders granit är alldeles för trög måste bli ny satsning i landslaget på backar de här håller inte. När vi möter bättre lag blir de till korta.

Av Patrik - 8 september 2014 21:25

Det jag befarar att det blir lite stirrig i försvaret i Sverige känns inte tryggt.
Hoppas på bättring.

Av Patrik - 8 september 2014 21:18

Uppe med tuppen
kaffe med på kuppen
skulle behövt luppen
väckte truppen
lite frukost gör susen
bara de inte tar kusen
spring och som tusen
de små ljusen
ut till bilen
åker de smilen
vi tar filen
till dagis sista milen
Jag gav en kram
for i väg som en gam
Kände mig lam
sönder en ram
tänker hela dagen
känner mig tagen
ta mig i kragen
hem mat i magen
gitarr jag lirar
även om jag inte svirar
men jag plirar
när jag slirar
Sverige och fotboll
oavgjort vilken koll
spelar ingen roll
de får inte kamma noll
höst kväll så skön
där jag sitter och skrön
utan någon lön
bättre än att drön

Ibland har vi förutfattade meningar om människor, där vi tror oss saker. Själv uppväxt i kyrkan i yngre år och naturligtvis kan man tro att jag är ett ljus och pryd. Men icke jag gör ibland det mest oväntade det behöver inte betyda något som för många andra och man kan bjuda på sig och ha kul. Det som händer kan bli mest oförväntade
och lite förvånande men så har ju alltid varit. Jag gör kanske inte som alla andra.
Utan går utanför strömmen. Godernatt.





Av Patrik - 8 september 2014 18:09

Erik Hamrén tycker att Österrike är favoriter fullt förståeligt på grund av Sveriges förluster. Men bara för att ta i från Sverige favoritskapet så de kan spela avslappnade. Men försvaret måste hålla i hop. Det har varit brist fälligt. Men egentligen tycker jag att Sverige är klara favoriter med Zlatan på topp med Zengin och Durmas. Hoppas de vinner vi får hålla tummarna. EM kvalet måste ha en bra början helst seger.

Av Patrik - 8 september 2014 05:50

Ja nu laddas det för dagis för barna och skönt med en kaffe kopp i hand så man får känna doften och dricka på morgon kvisten att lämna över barna känns alltid men nu får jag göra något annat i veckan ha en riktig bra dag för all del glöm inte kaffe! Det måste bli mitt märke jag går med kaffe överallt.

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards