Alla inlägg den 23 september 2014

Av Patrik - 23 september 2014 22:49

Huvudvärk en vila
hosta att fila
känns som i en mila
i morgon eftermiddag kila
försök att tralla
stämman den falla
känns som i det kalla
tar på mig bralla
dricker ja ni vet
är ingen atlet
som slowmotion jag slet
till mitt förtret
försöker få i mig mat
men är lite lat
önskar mig på spat
inom mig det gnat
mackor i hög
jag inte ljög
livet de sög
måste va trög
spela lite shack
blev lite lack
men sade tack
ögona de flack
Strö titta på teven
ja må och leven
sitter och treven
skivar lite greven
kväll med te
lite ljus att se
får mig att le
försvinner allt ve


huvudvärk och feber det är sällan jag ä hemma för att kurera mig i regel jobbar jag på men nu behövs det vila. När vi karlar blir sjuk då är vi döende rör inte en fena. Men det är nog bara en sägen det tror jag i alla fall. Godernatt.









Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards