Alla inlägg den 17 september 2014

Av Patrik - 17 september 2014 20:58

Är på gång
känns inte lång
barna i mitt fång
Vi tar en sång
lämnar in dem
en bra bit hem
till jobb lägger på en rem
känns stel i varje lem
jobba är glad
ord som spad
allt men vad
känns i varje rad
hämta de små
timmarna var få
låt tiden gå
spela fotboll och så
de leka och sura
fröken sa, få inte lura
riktigt annars får vi skura
Våra tänder tvål och tjura
middag med rester
direkt inga fester
barna massa gester
giver mig några tester
kvällen närmar sig mot
mot sin egen bot
trötthet avdomnad fot
somnade månne trot
gitarr och trall
eller snarare skall
lite sång vart fall
inombords lite kall
skriva en fras
allt går i kras
men inte allt tas
där jag gå och has


Integritet, känsla , värme och respekt
mot varandra . Kommer vi långt med. Godernatt












Av Patrik - 17 september 2014 18:41

Zlatans lag har ganska lätt motstånd men släkten är värst han har spelat i ajax. Även om jag tror att ajax får svårt.

Av Patrik - 17 september 2014 15:40

Besviken eller besvikelse , vet knappt vad man ska säga om det. Pratade nyss att nuvarande statsminister har kommunikations problem. Men inser att idag behöver man inte kommunicera vi kan sitta på var sitt håll och gräva om varandra. Det kallas integritet eller vad? Tyvärr visste jag att det var möjligt men tanken att göra det har aldrig fallit mig in. Men vissa sjunker och som en sten kan knappt tro det men värdighet och ärlighet har jag insett det finns inte en rak kommunikation är väl att föredra men tilliten minskar kraftigt. Säga något behövs inte utan vi tar det med datorn. Fantastiska människa its creapy!!
Jag är less och utled på saker men kommer aldrig förstå vissa sammanhang i livet. Varför är det så svårt att prata vad är rädslan idet skulle behövas utbildning på tala och kommunicera med varandra i framtiden kommer det här vara ett problem där alla sitter i en bubbla och då pratar jag inte om våra generation utan ungdomar nätet är helt klart det nya sättet att prata och checka bedrövligt. Vi människor faller och inte blir det bättre får smälta det här. Vad vill vi uppnå med detta se om personen är ok? Är det värt att satsa på? Eller finns det något smaskigt att hitta? Eller finns det något andra saker? Vad bygger vi kärlek på knappast någonting att föredra det kallas falsk illussion. Vi har saker vi bär med oss i livet även jag. Förändring är något bra hoppas jag även om det inte syns. Tur att jag har riktiga
vänner det känns tryggt behöver man inte förklara sig de förstår.

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards