Alla inlägg den 1 september 2014

Av Patrik - 1 september 2014 21:41

Jobbat gått av
känns som i kav
min fot i skav
lägger mig i krav
snabbt jag till mina gossar
gillar ej sossar
de är ute och mossar
Känns även paket de lossar
glad i hågen
känner mig rågen
när jag ser mina pågen
pojkarna sprang som tågen
Vi for iväg mot mat
hamburgare fulla fat
egentligen bara rat
får inte bli lat
hem åter i retur
lika tyst som en mur
barna en cykeltur
jag slog en lur
pratade om schack
känns lite hack
bättre med track
lite gitarr och knack
grabbarna i säng
se gick och bläng
tandborste de fläng
jag stod och häng
godnatt små liven
de tog de kliver
i säng de hiven
mitt hjärta glad och riven

Barna de bästa som finns, de är ens själ.
Charmiga små troll , lek och spring.
Godernatt.


Av Patrik - 1 september 2014 14:08

Vilken glädje och lycka få se dem igen.
Det har gått två veckor och det känns som evighet ibland. Men när de är här då värmer ens hjärta mer än något annat. Skönt ha dem här.

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards