Alla inlägg den 25 september 2014

Av Patrik - 25 september 2014 23:06

Fick bara oavgjort i toppmötet mot Ljungskile men schanser åt bägge håll och Gif Sundsvall en ribbträff. Ovisst och spännande.

Av Patrik - 25 september 2014 21:38

Jag seg trött
jobbet jag mött
allt så blött
ser ej rött
dagen mot hem
seg som slem
byxor hasar utan rem
av med dem
mys byxor på
mig själv rå
laga middag då
bacon och potatis så
tar en kopp java
Wordfeud jag stava
i min själ hava
varm som lava
går i mitt tänk
framtida en länk
kanske den blänk
draget som sänk
ord som blir fel
lik jag som hel
känns lite stel
ovan stå och vel
vet ej vilket ben
jag som sten
klumpig som den
för länge sen
vaknar upp är här
tror jag svär
och blir lite tvär
inget stämmer i min sfär
Mörkret det falla
drömmar de knalla
hoppas de inte skalla
fantasin finns för alla
Vägar och skäl
vet ej tur väl
känns att stå på häl
stor likt en säl


Ibland känns livet trådlöst och linjen hittas aldrig vi står och stampar på samma ställe,
det bli error och filen hittas inte. Undanskymd och gömd bakom buggar och rensa de obehagliga virusen. Till slut hittar vi fram och får en kontakt där linjen säkras och ser en väg ut bakom alla virusen och en klar röd linje som visar vilka kataloger som vi hamnar i och bli programmerade inför framtiden. Där vi skapar vårt eget cyberspace. Godernatt.




















Av Patrik - 25 september 2014 17:45

Kämpa seger mot Halmstad med 1-0 igår. Jobbade själv kvällen men det är inte lätt att på beställning vinna varje match även mot sämre lag men de har gjort ett litet ryck hoppas de andra topp lagen som AIK är de främsta utmanare om guldet tappar poäng så de får fokusera på champions league.

Av Patrik - 25 september 2014 17:39

Svår borta match men Modo kan skrälla de är på gång efter en tafflig början men det tar tid med att få in spelsystemet imponerade oerhört mot Hv71.

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards