Alla inlägg under augusti 2014

Av Patrik - 10 augusti 2014 20:02

Slutade 2-2 missade slutet men var gör det när godnattsaga med barnen om Ida och flaggstången läses. Men då är det.med med fotboll de fick i alla fall oavgjort.

Av Patrik - 10 augusti 2014 19:52

Sommar tal i Ullared, härlig frisk fläkt tala om att förstatliga vården så den ska va mer jämlikt och jag tycker det är rätt med en förändring i vården landstingen har tungt ekonomiskt och förändringar kan ge positiva drag. Tycker även om pappa månaden den fjärde inte blir av är klock ren på grund av att mannen i regel tjänar och mamman oftast tar större ansvar även om jag tycker att jämlikhet är bra och försök att jobba för det ska bli verklighet än dag. Bättre tal än på länge för Göran Hägglund, hoppas att moderaterna stöttar upp att förstatliga vården det vore slagkraftigt inför valet och att det genomförs.

Av Patrik - 10 augusti 2014 18:00

Malmö ff och Rosenberg gör mål helt överlägsna sina motståndare , men första 20 var de loj och då fanns inte skärpan.

Av Patrik - 10 augusti 2014 17:22

Få se om det bli en baksmälla efter matchen mot Sparta Prag som de vann med 2-0. Men hoppas på ett taggat Malmö ff och Rosenbergs målform håller i sig. Go Malmö ff go .

Av Patrik - 10 augusti 2014 15:55

Har som alla andra grabbar spelat tv spel har ett gammalt Sony Playstation 2 och det är väl fungerbart. Men mina små killar älskar att spela i bland och även jag men spelar knappast alls bara när de små lirar för att jag sa det lär jag spela hela natten. Skämt åsido så hade jag ett favorit spel när jag var i tonåren och det var zelda spel man gick baner med gubben på olika nivåer
och skulle hitta saker fanns det depåer man fyllde sitt liv . Kunde sitta med kompisar en hel helg och bara möta tills man klarade banorna. Även Mario var ett roligt spel men sportspel var också favorit bland spel då golf, fotboll, ishockey osv. Men inser att barna sitter inne alldeles för mycket och att datorn har blivit ett med dom . Men man får begränsa dem så de är ute när det är bra väder men ibland så är man snäller och rucka på reglerna.

Av Patrik - 10 augusti 2014 12:44

Skyfall och regn då kommet de gula skönt med lite från naturen goda delikatesser.

Av Patrik - 10 augusti 2014 12:42

Skyfall och regn då kommet de gula skönt med lite från naturen goda delikatesser.

Av Patrik - 10 augusti 2014 11:45

Underbar dag börjar lite gråmulen men sen släpps solen fram och känner den härliga värme och varna har plöjt vattenpölar med cyklarna.

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards