Alla inlägg den 6 augusti 2014

Av Patrik - 6 augusti 2014 22:10

Lycka till Malmö ff
klarar sin biff
med lite diff
Gruppspel med riff
saga om Emil i Lönneberga
kan knappast bärga
Det blir som att färga
En barnbok som aldrig ärga
Vad är det för mat
utan att vara lat
lasagne på ett ungsfat
Knappast så flat
Hitta till ett bad
och få ett vad
inte på en rad
blir så glad
tanken på diskussion
bli en association
inte ens en motion
bättre med lotion

Den här blev lite bakvänd men dagen har varit delvis bra , soligt och varmt .barna har njutit med avslutande sagostund. Men jag har tappat det mesta idag och undra varför bara en sån dag allt händer och det tar aldrig Slut snart så, hoppas turen vänder någon gång i livet .godernatt.


Av Patrik - 6 augusti 2014 20:59

Klarar biffen roligt behövs ett svenskt lag Grattis Malmö ff!!!!!!!!!

Av Patrik - 6 augusti 2014 20:20

Vidare i detta nu har gjort 2-0 mot sparta Prag . Rosenberg ×2 35min, 55 min skönt att det blev islossning för Rosenberg

Av Patrik - 6 augusti 2014 19:26

Hört uttrycket förut, man kan inte blanda dem men tydligen så kan vi det, även om inte jag förstår logiken. Vi hör det vi vill höra och andra sidan kan vi tolka om sanningen även om diskussionen har gett en sanning. Begripligt eller hur glasklart , nej knappast förstår varför de finns en tredje part i vissa situationer för då kan inte sanning förvanskas . Jag trodde i min enfald att barna går först men tydligen inte. Jag inser att livet har sina baksidor men ändå försöker jag göra något positivt av det och se framåt och hoppas livet ska förändra sig till glädje och lycka. Jag älskar livet och ibland har jag funderat hur är det möjligt?
Men allt är möjligt och jag tror att livserfarenheten ger en bild att vi människor kan över vinna berg om vi vill. Så känner jag och ger aldrig upp. Jag har lärt mig under åren att ta skit kan jag om det är befogat. Men om jag vet att i vissa saker när det gäller barna och ta skit är inte befogat.
För jag har gjort allt jag kunnat i vissa sammanhang och när det öses skit då kan jag släppa saker och hoppas att situationen får en annan lösning som är bra. Men flexibilitet eller flexbert som jag kallar det. För flexibilitet är ju som det ska va, flexbert är den andres visa som vi dansar för och ska rätta efter deras snöre. Nej godnattsaga ger bättre vibbar för barna mina.

Av Patrik - 6 augusti 2014 17:17

Hoppas de krossar sparta Prag, mehmedit osäker om jag uttalar namnet rätt men anfallaren och Rosenberg kan få is lossning ikväll. Håller tummarna minst 2 mål och då går det vidare. Svenska fotboll behöver en framgång men sen kan jag faktiskt fundera varför inte tv visar matcherna när det är för champions league
tycker att redan från början borde matcher få ses i utslagningarna. Men måtte Malmö ff
ta fram.storsläggan och visa vad skåpet ska stå.

Av Patrik - 6 augusti 2014 14:35

Härligt efter inskolning till playan Långsele del sol och ta ett par timmars bad och cykeltur i skogen med barna och ladda för lasagne absolut min bästa maträtt alla kategorier.

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards