Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av Patrik - 17 augusti 2014 22:27

Denna helg klar
färg glad som scalar
jag trallar la la lar
när jag åker och far
tar min gitarr
spelar några arr
sjunger med darr
Känns som en narr
äter något lätt
trött känns mätt
vill inte trätt
allting är inte rätt
vi hittar alltid fel
för vi är inte hel
skavanker som gel
anpassningsbar och stel
var din egen personlighet
likt din egen estet
krävs ingen majoritet
alla sin flexibilitet
vi önskar bli gillad
känns bara försnillad
vi blir aningen grillad
för nyfiket alla vill bli stillad
tänk om ärlig och rak
då når vi vårt tak
öppenhet gör oss inte spak
gör inget om det knak
Kvällens sin fundering
behövs ingen mundering
kanske sin planering
för en dränering

Helgens tanke att bli gillad.
För att vara någons vän, eller likna någon annan och bli poppis, eller göra något absurt för att synas. Vänner köper man inte de förtjänar man,med de menas förståelse och tillit inte behövs de senaste mode stilarna eller att man har korsat jorden för det är en livsstil. Vänner är ärliga med varandra och visar en respekt till dig och finns där även om det är jobbigt i livet.Godernatt













Av Patrik - 17 augusti 2014 18:58

Direkt efter jobbet letar febrilt efter pressobryggare men icke sa nicke det är ju söndag och Ica och Konsum Slut. Fick låta det va och ta det imorgon. Men när jag kommer hem ta jag min bästa vän just nu guran och dra några ackord och sjunger för full hals livet är sweet eller underbart att bara få va efter ett härligt arbetsplats. Sen mixtra lite för att få kaffe ett måste. Njuta och relaxa.

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards