Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av Patrik - 3 augusti 2014 22:18

Jobba som i en dimma
varenda liten timma
oj var det stimma
önskas jag kunde trimma
Går från den ene till andra
slutar aldrig att vandra
det bara sladdra
hela jag fladdra
hem till halvlek
är ganska blek
spring i skogen vilken lek
önskar mig en kyckling stek
iväg i full kareta
ville bara streta
arbeta och gneta
vill inget veta
lämna ena rapport
Vad denna sport
far åstad i apport
till min egen port

Så här kan det vara när jag jobbar full speed
och det idiotiska lägger in träning som man inte fått nog fortsätter jobba nu går det på rutin. De här mördar passen med vila på dagen blir egentligen ingen vila. Men imorgon eftermiddag får jag se barna igen längtar i min själ och ha de i 2 veckor. Mina underbara liv. Godernatt.

Av Patrik - 3 augusti 2014 12:30

jobbade på förmiddagspasset sen tog en 5.5km stavpass på majberget och laddar för kvällspass

och försöker njuta av ledigheten på dagen, sopa in en kycklingssallad livet kan inte bli bättre lycka att

få leva och ta vara på tillfälligheterna som ges.

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards