Alla inlägg den 16 augusti 2014

Av Patrik - 16 augusti 2014 23:49

Fantastisk skådespelare tragisk bortgång,
Han har varit med i många bra filmer som uppvaknande, Will hunting, good morning Vietnam, döda poeters sällskap och många andra filmer. En av de bästa skådespelarna.
Gillar själv Will hunting och good morning Vietnam.

Av Patrik - 16 augusti 2014 22:36

Veckan allt i kras
kastat några glas
Kaffepresso i flas
kaffekoppar i golvet dras
vad må hända
Stuvade kantarellmackor brända
allt känns upp och ner vända
spelar ingen roll vilken ända
paus i halvlek
önskar mig en korkek
allt härligt på lek
kan inte nek
ladda för bil
det går några mil
upp ner släppt vilken stil
nytt mode smeta fil
arbete i parti och minut
hade något på lut
började änna kut
stackarn borde veta hut
hem i tanke
murgröna i ranke
KAFFE nej vad fanke
sönder går i sanke
kvällen hittar ett nog
ödteråsen vackra skog
med utsikt mot Sollefteå jag tog
där jag satt och log

Veckans kras hoppas hittar tillbaks
Ena släpphänt som jag vore inoljad.
Ibland blir det fel man borde vara långt ifrån föremål och ting, precis som i livet ibland så blir det fel men ändå rätt. Jag tänker alldeles för mycket ibland och går djupt ner tanken ibland önskar jag att det försvann. Men i samma sekund inser jag att det är jag och det som finns inom oss behöver vi inte ta bort det är charmen med oss som individ även om det felar ibland. Godernatt.







Av Patrik - 16 augusti 2014 12:48

Ursäkta språket andra som gått sönder på kort tid knäckte 4 muggar på arbetet har varit släppthänt någon vecka så hoppas det
inte blir något mer man funderar om något positivt eller negativt händer framöver ,igenom att det går sönder saker det är som spillror över allt en zon omkring 5 m så kallad varning får gå med gul och svart tejp.
I alla fall är de andra säker.

Av Patrik - 16 augusti 2014 11:46

Ingen fotbolls match, utan när man har en hel dags tur 7-11,16-21 kallar jag det halvlek men för att känna dagen ska rulla på så tar jag en halvlek i taget en mental grej som gör att dagen flyter på och ha skoj samtidigt som det är allvar. Vi har alla olika lösningar hur vi gör innan, under och efter arbetet helt enkelt rutiner.

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards