Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av Patrik - 15 augusti 2014 22:31

Barn är här
Och även där
Vad det tär
när vi går isär
Livet ger ett ljus
i alla våra hus
krävs inget rus
bara lite bus
när dagen till flit
Vill jag tänka lit
känns som en rit
Vilken ända till nit
sitter i bil iväg åstad
till hemmets tomma blad
vad gör en glad
värme och ljus i rad
tar kaffe natt svart
i min lilla kvart
känns en bra start
för att få.fart
Kvällen är sen
Känns lite men
i fotknölen den
åter kom igen
men imorgon ny dag
kommer en annan lag
kämpar med kraft tag
allt känns så vag

Dagen kommer och går, river i mitt hår.
Så känns det ibland man slits från olika håll
kanter ibland önskar jag bara ett lugn och titta ut över horisonten gör det ibland när jag går till utkiksplatsen på Österåsen och njuter av naturen och se långt bort i ingenstans. Det är frihet.











Av Patrik - 15 augusti 2014 14:42

Snart dags för helg passet ska lämna mina små krabater sen är det full fart.

Av Patrik - 15 augusti 2014 12:19

Ja solen lyser barna har cyklat och jagat fjärilar och de är på väg tills nästa destination fara fram och tillbaks hit dit måste vara en evighet för barn många resor
blir det. Men viktigast av allt att de har bägge föräldrarna och att det finns en grund trygghet och en kontinuitet.

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards