Alla inlägg den 19 augusti 2014

Av Patrik - 19 augusti 2014 23:49

Glädjande nog så klarade Malmö ff  2-1 med mål av Emil Forsberg i slutminuten tack vare slarv i försvaret och målvakten.

Nu finns det möjlighet nästa vecka då returen äger rum i Malmö ffs arena. Det räcker med 1-0 seger på grund av ett borta mål tror jag. Men Salsburg domirade matchen från början tillslut med ett antal virkträffar. Men malmö ff har stora möjligheter att komma till fin rummet Champions League nästa vecka vi får hålla alla våra tummar och tro på seger.

LYCKA TILL MALMÖ FF.

Av Patrik - 19 augusti 2014 23:20

att simma lugnt

känns inte strunt

allt kan va runt

inte så tunt

far väg i nyck

till arbete i ett knyck

till macken jag tryck

säger att den ryck

byte av tändstift

kanske slipper lift

på väg till skift

skriver ner i skrift

kvällen den går

jobb i jag står

vi tar vad vi får

sitt slut den når

på väg till mack

bilen den hack

men inte knack

fattar inte ett smack

letar efter glöd

se inte, behöver stöd

ögonen blir röd

hittar inte blir ens nöd

finns inte i butik

känns rätt rustik

far hem i mystik

vilken ena lyrik


Ja ibland hittar vi inte fast det står framför våra ögon. Men mitt dilemma är att jag borde ha läsglasögonen.

Men tycker att det är jobbigt och bära med dem och kanske lite fåfänga. Jag kisar febrilt när jag läser så jag får skylla mig själv.Godernatt




Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards