Direktlänk till inlägg 26 januari 2015

Trovärdighetens namn

Av Patrik - 26 januari 2015 21:21

Jag har pratat om respekt och tillit till varandra men idag har jag sett andra sidan
och det gör mig ledsen och förbannad. Men insett att grupp känslan är lika med noll och vill man sälja sin själ då har man lyckats.
Övertrevligheten är fantastiskt bra och undran om de älskar sig själv mer än andra att de kan gå så djupt i ravinen och köpa sig fri och skada andra ja det är möjligt mer än möjligt. Klart att man tystnar och de förvånas över att jag har ändrat inställning och det är så de vill ha så ,de kan snacka sig fri själv och min förundran är stor. Förvånad
sen skylla på andra saker ja stå upp för sig själv och vara rakryggad och konfrontera på ett positivt sätt finns inte men själen är nog mer befläckad än man tror så man kränker alla gränser till mänsklig värdighet. Jag önskar att det tar slut och vad vill man få ut? kanske prata klartext kommer man lita på någon nej finns inte längre om det inte reds ut.
jag är inte rädd utan har varit med så pass länge och erfarenheten säger mig att sanningen är den bästa.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik - 13 maj 2015 22:10

Fundera om de menar allvar  att man ska ansöka  om legal pyroteknik på matcherna, på grun av att det på gått så länge att man inte kan stoppa det. Totalt ansvarslös av Malmö FF support vad skickar det för signaler. Jag tycker snart är dags att gå...

Av Patrik - 11 maj 2015 21:01

Själva matchen där Malmö FF dominerade i första halvlek och sista tio tog Elfsborg över där Magnus Eikirem sköt och tog sin retur och gjorde mål och Elfsborg reducerade. I andra halvlek har bengal eldar frodats och matchen har dragit ut på tiden vä...

Av Patrik - 7 maj 2015 05:04

Ordet bilar är så mycket mer det bara händer.  Det var trevligt på majbrasan men efter så när jag far hem så lägger hydrauliken av och bromsarna slutar  fungera och att tillägga så är det xantia det är en  bil härliga vägegenskaper med bra komf...

Av Patrik - 4 maj 2015 03:52

Förstår nu hur viktigt det är att se bakåt på saker i livet,   utan för den skull att gräva ner sig och fastna i gropen. För livet kommer i kapp en och vissa saker påverkar en mer eller mindre. Många säger släpp det där och gå vidare, men det är at...

Av Patrik - 1 maj 2015 23:46

Emellanåt älskar jag att reta på pin kiv och ibland lyckas man reta upp någon, då har man lyckats det känns som bonus. Men en del inbjuder till det  och det känns skönt ,låter elakt . Men man måste ha kul i livet och när det känns lite grått och tr...

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards