Alla inlägg den 12 januari 2015

Av Patrik - 12 januari 2015 19:37

En tomhet själ
gives många skäl
lämnat mina busar
de susar och rusar
tystnad alltför väl

Satt och tänkte
hjärtat mitt skänkte
tanke om hopp
klättra utan stopp
utan det inskränkte

Mot min höjd
att vara nöjd
sedan ta sats
flyga mot plats
vore min fröjd

frihet att känna
utan att bränna
utan att invända
allt kan hända
båge att spänna

framtid och tro
hitta min bro
stamp till nytt
kapitel som grytt
livsglädje som gro

Ensamhet då tänker man som bäst,
lugnet får råda och tankar far omkring
tills de har hittat sin plats. Godernatt






















Av Patrik - 12 januari 2015 14:35

Att ringa kundtjänst alla dessa varianter på försäkringskassan, hälsocentralen eller något annat är inte kanske det roligaste och väntetid ingår vissa har kanske musik och det hjälper inte utan dessa skrivandet på nätet blir nästan opersonligt och höra en röst från andra sidan Sverige som säger jag kan inget göra du får vänta och skicka in en ny ammälan , kan vara att ta en alvedon så blir det säkert bra. Om du får vila, alvedin måste vara universal medel mot allt illamående, huvudvärk , ont i magen eller ont i hela kroppen ganska enkelt. Det var bättre förr med personliga samtal och allt ordnades på plats nu är det väntetid och många drar sig för att vänta om det inte är akut. Far man på akuten som många gör dp tar man väntetiden för då vet man att det händer något. Vården har förändrats men man hoppas och tror på förändringar.

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards