Alla inlägg den 31 januari 2015

Av Patrik - 31 januari 2015 22:36

Morgon är trött
kaffe tog slött
rapport knappt hört
vakna allt stört
tempo ordet väl nött

hem efter halvlek
sallad jag rek
guran och ton
är i min zon
sång högan sky skrek

Andra halvlek på gång
känns ganska lång
jobbet rätt intensiv
får vara aktiv
det är rätt mång

ser en ljusning
Kväll min tjusning
film jag är legend
Will Smith är sänd
virus sin rusning

Kvällen sin resumé
blir en passé
mot en vila
där jag fila
morgondagens arbete mitt varse


ja jobb, jobb, jobb känns som man har inte
något annat idag men så är det ibland. Godernatt



Av Patrik - 31 januari 2015 15:26

Förmågan att kunna visa känslor är viktigt, tror många ggr att man döljer det för att det är inte ok att visa man är besviken på något eller ledsen , arg för håller man god min så är det de bästa tycker många men inte jag. Anser att det är bättre visa vad man tycker,
ha en ståndpunkt och klargöra saker och vara ärlig istället för falsk. Ser många ggr att man säger en sak visar något annat, men oavsett behöver man inte skit som inte är befogat. Möjligen så skulle många behöva träna på det här för det är lätt att
gå tillbaks till gamla vanor och känna sig ynklig och låta folk köra över en. Gå med huvudet under armen stå upp för din sak låt inte allt bero för du är bra som du är oavsett vad någon annan säger. Still going strong.

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards