Alla inlägg den 14 januari 2015

Av Patrik - 14 januari 2015 23:27

Mening kan vara delade
frågor och svar velade
svårt att uttrycka
bättre ge lycka
personer som spelade

Komplicerade svåra situationer
kan lösas med motioner
tillsammans i grupp diskutera
Ideer och konstruktivt salutera
utan några konfrontationer

En sanning ej rätt
finns flera sätt
olika typer av kreativiteter
blir många aktiviteter
individer olika gåvor sett

Att hitta ett mål
som en vågskål
samma utgångspunkt att se
kanske vi får le
möjligheter vi tål

ha roligt en grund
utan att va rund
vitsa och skratta
viktigt att fatta
gemensamt vår stund


människor och grupper skapar många frågor och utropstecken, gememsamt
hitta en plan och nå målet där individer
sin egen personlighet få särprägla gruppens
framtid och ge möjlighet till uttryck och en frihet där alla tas i beaktning utan någons favör. Kändes väldigt djup. Godernatt














Av Patrik - 14 januari 2015 19:53

på tal om röst , röst i natten tror jag den hette gillade jag den serien det är inte många serier jag har gilllat men e rätt skön snubbe som satt vid en radiostation och hade samtal med folk ute på etern och löste fall. Eller ordnade saker med människors situation en mycket bra serie tycker jag.

Av Patrik - 14 januari 2015 19:47

Vi människoe är exempel på dömma före innan vi kollar och tro saker, Vi bygger gärna upp scenario och skapar en falsk bild av personen i regel för att man har rätt att tycka och tro sig veta. Det är då man har gått över gränsen och kränkt individen. För att ens egen erfarenhet är ringa och man kanske vill ha den uppfattningen och för mig är de ovidkomliga och jag bry mig inte om deras värld , de har ingen förståelse för människor utan de är egicentriska och deras liv är som viktigast och alla andra är skit , man får gärna trampa på deras huvud för att man har rätt till det. Tycker deras mentalitet, de plockar jag åt sidan på en gång och behöver inte höra deras röst. och reta mig på deras åsikt. Livet är värt så mycket mer än höra folks måste tycken.
respekt och kärlek till människan som behöver det.

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards