Alla inlägg den 1 januari 2015

Av Patrik - 1 januari 2015 22:08

Upp och hoppa
De små knoppa
lämna dem finns i mitt hjärtat
inget som toppa

Åker till vänner
som jag känner
bil behöver fixas
hästkraft som ardenner

justera denna handvajer
femfemtisex och sprayer
problem och finurlighet
löser vissa grejer

Krångla in motorvärmare
titta lite närmare
trångt och bökigt
blir lite tvärare

Kväll och äta
behövs inte släta
kaffe och kvickna till
Järnmannen att näta

Som sagt vänner ska man va rädd om,
fantastisk trevlig helg och firade nyårsafton
och barna super glad fick vara med kompisar . Skålade nya året. Godernatt






Av Patrik - 1 januari 2015 19:22

En klassiker som är en riktig långtradare som funnits så länge jag minns Ivanhoe.
Där Saxar och Normander bli enade till slut
med bröllop i slutet där Ivanhoe hittar sin älskade. Sådär men hyfsad.

Av Patrik - 1 januari 2015 19:18

Men otroligt tacksam och glad för vänner som finns där. Bilar!!! Bromsen behövde justeras,
och satt in motor värmare. Rättare sagt kompisen var grymt bra och man känner sig tacksam och glad i hjärtat. Men som vanligt går aldrig något spikrakt utan problem efter vägen men det går ju att lösa till sist. Men det blev 7h slit på Nyårsdagen. Men nu kan jag besikta på måndag och hoppas att det går vägen men det kommer det att göra. Ordet hoppas är nonsen klart det går.

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards