Alla inlägg den 24 januari 2015

Av Patrik - 24 januari 2015 21:58

vad ska jag skriva
sanningar som giva
prata enda strunt
världen går runt
barnen de liva

konsekvens blir analys
inom mig mys
toppar och dalar
äpplet jag skalar
naket i själ, jag frys

motivera och morötter
där slits alla rötter
grund om danas
cementen börja planas
skapa nya stötter

se morgondagens ljus
källan till vatten krus
se porlande bäckar
glittrande vackra smäckar
där framtiden sitt rus

tanken ger och tar
där finns alla svar
tänk om allt var hypotes
all energi som fotosyntes
all solljus som uppenbar


Ordspråket man kan aldrig lära gamla hundar sitta, men det är fel det går att
förändra om viljan finns men tron och hoppet som många tappar och ger negativa tankar och neutralisera en. Man blir apatisk
och kanske bara inte bry sig längre, men du är värdefull och livet finns ett hopp så ge aldrig upp det är aldrig försent att förändra. Godernatt











Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards