Alla inlägg den 21 januari 2015

Av Patrik - 21 januari 2015 22:23

Barn är under
Verkligen deras stunder
prata och tvära
frågor att bära
livets enda grunder

Retorik och ordkonstallationer
förklaringar och associationer
många små tankar
hjärnan deras bankar
älskar filmer animationer

Det ges skratt
vi får fnatt
tokgheter och bestyr
Inget som skyr
barn är en skatt

Allt är en lek
utan att pek
de hittar sätt
förstå allt rätt
finns inga svek

Alla är lika
faktiskt ganska unika
invärtes olika personligheter
absolut inga parameter
livet oumbärligt rika

Barn ser saker och vill förstå vartenda ord ,
frågor kommer och går hela tiden. Klurigheten i dess lyster och fantasin den obegränsligt gående är väl bara underbart. Godernatt








Av Patrik - 21 januari 2015 12:43

Fundering om snällhet beivras med dumhet,
tyvärr har jag inställningen att man ska va snäll utan att det betyder något, jag kan göra saker för att vara snäll. För i de flesta fall så tror kvinnor att det har en annan betydelse och det behöver inte vara så och om jag skulle stöta så skulle jag har ringt för länge sen men det blir en massa spekulationer det är väl kvinnornas värld att
prata för att de tror och vet nonsens. Bara att man kan ha känslor att man är man verkar fel men alla är inte likadana är ganska less jag är en sån personlighet att bry sig utan att det är en speciell betydelse.
Kan känna en fantastisk ledsnad på olika saker men tänker idioter finns det gott om .
Inte alla, men livet går vidare och den energin de lägger kraft på prat och skit gör en bara besviken och som sagt jag har sagt till de flesta vill ni något då är det bara att säga men de törs ingen för det är ingen som vågar för då kan det bli fel och visa att man gjort fel en problematik att man visar hur fel det var det finns ingen moral och etik längre man kör på och låtsas som inget hänt. En man är inte på ett sätt hård och kompromisslös och har en tanke hela tiden. Bara för att man är ensam så är det inget problem och allt betyder inte att jaga. jag säger som jag sagt förut människor ett släkte för sig. Sen vill väl alla inte vara ensam men tänk att erkänna det då kulle väl allt bara bli fel ,alla tänker i livet och det uppstår alla möjliga frågor. Jag är rätt öppen i mitt tanke sätt och ser saker på olika sätt är inte rädf för att erkänna fel och brister för det har vi alla mer eller mindre.
Men min önskan vore ärlighet det hade varit skönt i livet.

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards