Direktlänk till inlägg 10 januari 2015

känslokall eller ha känslan !

Av Patrik - 10 januari 2015 23:02

Känsla kan alltid finnas om man vill, någonstans inom mig hatar jag känslokalla människor. Ganska starkt ord hata men jag gillar det inte kanske bättre ordval. Men under åren så har det lärt mig en sak att viktigast att utgå från sig själv och vad jag gör oavsett om andra är känslokall. Men i livet så ser man saker vad man har varit med om och känslor för många är svårt att prata om och det är en av viktigaste komponenten i mitt liv, för det har en avgörande betydelse i allt vad man företar sig och vara känslomässigt involverad visar man med hela sitt jag vad man vill. Då ser man betydelsen och hur viktigt det är, att gå halvhjärtad i saker , föreningar , jobb och människor då blir det varken hackat eller malet och då blir det känslokallt och blir ett avstånd kanske inte bildligt sett men mentalt sett är man inte med och det är med ord också man kan säga saker men inte mena det. Uttrycker man sig och visar med kropp då är det ärligt. Kroppsspråket visar mer än vad man tror som och det klassiska ordet jag älskar dig många ggr slänger man ut orden utan att tänka vilken betydelse det har och det kan skapa förvirring . Relationer är aldrig lätt utan man får jobba hela tiden med kärleken. Insett under åren att man skulle behövt en prao tid på relation. Det borde finnas ett cv på det att man är godkänd haha kunde inte låta bli. Peace and love.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik - 13 maj 2015 22:10

Fundera om de menar allvar  att man ska ansöka  om legal pyroteknik på matcherna, på grun av att det på gått så länge att man inte kan stoppa det. Totalt ansvarslös av Malmö FF support vad skickar det för signaler. Jag tycker snart är dags att gå...

Av Patrik - 11 maj 2015 21:01

Själva matchen där Malmö FF dominerade i första halvlek och sista tio tog Elfsborg över där Magnus Eikirem sköt och tog sin retur och gjorde mål och Elfsborg reducerade. I andra halvlek har bengal eldar frodats och matchen har dragit ut på tiden vä...

Av Patrik - 7 maj 2015 05:04

Ordet bilar är så mycket mer det bara händer.  Det var trevligt på majbrasan men efter så när jag far hem så lägger hydrauliken av och bromsarna slutar  fungera och att tillägga så är det xantia det är en  bil härliga vägegenskaper med bra komf...

Av Patrik - 4 maj 2015 03:52

Förstår nu hur viktigt det är att se bakåt på saker i livet,   utan för den skull att gräva ner sig och fastna i gropen. För livet kommer i kapp en och vissa saker påverkar en mer eller mindre. Många säger släpp det där och gå vidare, men det är at...

Av Patrik - 1 maj 2015 23:46

Emellanåt älskar jag att reta på pin kiv och ibland lyckas man reta upp någon, då har man lyckats det känns som bonus. Men en del inbjuder till det  och det känns skönt ,låter elakt . Men man måste ha kul i livet och när det känns lite grått och tr...

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards