Alla inlägg under oktober 2014

Av Patrik - 18 oktober 2014 21:00

Men inget mål och mycket dribbla, önskar mer direkt på ni ägde tredje perioden men nästa gång kanske får vi hoppas.

Av Patrik - 18 oktober 2014 20:09

Modo verkar symptomatiskt tappa puckar i årets shl och bjuda motståndarna på mål,
den andra i dag mot Brynas. Men Modo lite bättre i 2 perioden.

Av Patrik - 18 oktober 2014 19:41

Possler gjorde mål efter 25 sek och Modo var klart bättre i första perioden. I andra perioden hade knappt gått en minut och slarv i Modo så var det öppen gata för Anton Rudin i Brynäs. Det står 1-1.

Av Patrik - 18 oktober 2014 14:42

Knappast motiverat Johan Larsson gör sitt andra mål och leder med 1-2 de spelar bättre Elfsborg och när man är redan klar svårt att motivera sig.

Av Patrik - 18 oktober 2014 14:27

Reducerar på straff Johan Larsson.

Av Patrik - 18 oktober 2014 13:20

Nu har man mer förhoppningar med tanke på William Nylander återkomst i laget det visade han med besked mot Linköpings där Modo hade 4 förluster innan trend vändes, allt annat än seger ikväll finns ju inte.

Av Patrik - 18 oktober 2014 13:16

Redan första minuten så gör Markus Rosenberg mål på straff, de är ju redan klara mästare Malmö FF. Matchen är betydelse lös egentligen, skönt med seger till Atletico Madrid matchen betydligt mer spännande.

Av Patrik - 17 oktober 2014 23:41

Tanken har slagit mig om jag ska avsluta kyrkskatt . Man får ändå betala rejält för att dö, det är lustigt fridén som ska sluta fortsätter i att betala och fortsätter att brev kommer och alla sidor på nätet som Facebook eller andra webbsidor lever. Känns som ärekränkning och att inte Facebook tar bort sånt bekymrar mig, är det någon värdighet att dö nuförtiden . Allt ska synas på nätet, kapitlet måste få avslutas och anhöriga ska inte behöva se sådant på nätet det är nog hemskt som det är även om kompisar visar respekt via nätet det klassiska r.i.p .Så borde konton få avslutas av respekt och förståelse till anhöriga. Det känns som samhället ska få ut så mycket av den döda att de borde skämmas och det avslutas inte där utan man har varit med om anhöriga som bråkat om sakerna eller pengarna i livets slutskede
eller när personen gått bort. I bland tänker jag hur skulle jag vilja ha det och så tänker jag när jag jobbar. Inte vill man ha kaos efter en död. Därav den döde talar. Låt den döde få vila i frid.

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards