Alla inlägg den 25 oktober 2014

Av Patrik - 25 oktober 2014 23:01

Upp och gruva
Bilen den ruva
tänker men huva
kaffe att stuva
en liter att hälla
vaken att fälla
ordning får gälla
städa och ställa
tiden den rinner
hoppas jag hinner
hälsa på vänner
jag väl känner
äta god mat
läggs upp på fat
kvällen vi prat
trevligt vi lat
sent refräng mot topp
jag min kaffe kopp
tittar teve utan stopp
klar i min knopp
natten närmar sig
jag känner inom mig
glad lugn själen nig
utan att behöva tig
säng varm och go
allt jag behöver tro
behöver inte sko
somnar i min ro

Trevlig kväll med goda vänner. Godernatt





Av Patrik - 25 oktober 2014 00:12

Upp och knäppa
dagis steppa
barna inte deppa
leka herren på täppa
regn faller ner
strilar öser mer
livet mig ger
olja jag ser
fyller och far
lite mat tar
jag mig skar
skinka som svar
ladda mot jobb
Ingen direkt snobb
ord är nobb
fotboll och dobb
spela ett spratt
känns rätt glatt
lyfter min hatt
blir rätt patt
lite film titta
jag mig hitta
lugnet att sitta
glädje att smitta
Natt och säng
imorgon jag gäng
på bilen häng
Opeln den släng

jobbat och stått i, helgen den fri. Godernatt.





Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards