Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av Patrik - 27 oktober 2014 22:00

Vaknar klockan fem
kaffe vad vem
trött i varje lem
lägger på en rem
tittar på nyheter
Ukraina val och röster
politiskt kaos i öster
över fyrtioprocent öppnar fönster
far iväg till Medelpad
besiktar får ett blad
parkeringsbroms gör mig glad
far tillbaka till Sollefteå stad
handlar och ler
snart barn jag ser
inom mig det ger
värme desto mer
far hem och fikar
sticks de kikar
pratar och inflikar
dagis de blidkar
käkar korv mos
knappast någon ros
springer sin kos
scobby doo sin dos
trött och kvällning
mackor ej välling
MalmöFF sin ställning
till seger och upphällning
prisutdelning och kanna
fansen de stanna
hyllar lagets sanna
visan den granna
kväll och slapp
gitarr och rapp
säng snart i kapp
tar på min lapp

Dagen och fartande denna stress men så är det i livet. Men att ta sin egen tid är viktig för att komma igen och ge nya tag . Godernatt





Av Patrik - 27 oktober 2014 21:20

Naturligtvis så gick det bra med bilen men Parkeringsbromsen fick på backning men någonting måste det bli annars blir man förvånad, men att fara 10 mil till Timrå var väl lite hårdast i laget men nu är det klart.

Av Patrik - 27 oktober 2014 21:15

Slog planenligt brommapojkar med 2-0,
Där Emil Forsberg och Markus Rosenberg gjorde målen. Det var prisutdelning för de Himmelsblå efter matchen där lagkapterna
Moulins och Rosenberg bar in segerbucklan. Grattis och åter Grattis Malmö FF .

Av Patrik - 27 oktober 2014 05:10

En av mina värsta mardrömmar är att besikta bilen. Det kan orsaka det mesta, jag bruka tänka alla möjliga ting som att bilen blir stående att det är bara tvåor som kommer upp och att jobbet blir att meka den närmsta tiden. Försöker se cool lugn ut när jag står i hallen och ser porten fara ner men då vaknar min farhågor som att bilen är ett vrak och kommer aldrig se dagens ljus mer, min positiva inställning försvinner totalt i mörkret. Men det har aldrig hänt att bilen blir stående på besiktningen. Men att jaga upp sig själv skapar bara en oreda och åsamkat mer skada än nytta. Men vi har alla saker som vi oroar oss för, kanske blir rädd i livet. Men som sagt man lär sig med tiden och nu är det väl inte lika ångestfyllt som det var förr, man kan kan faktiskt åtgärda problemen. Men en gruvare är jag men när det händer gör jag det mesta på en gång. Det kommer nog gå bra idag också hoppas jag.

Av Patrik - 27 oktober 2014 00:00

Måste säga att vänner är fantastiska, ibland
känner man som allt går i sten men då finns lösningar på ena eller andra sätt. Vänner är absolut det bästa man har i livet.
Därför tror jag själv att man måste ha en positiv livssyn för annars är det svårt och det är lätt att saker går i troll. Men möjligheter finns alltid i livet om man vill se och ta vara på det.

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards