Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av Patrik - 10 oktober 2014 23:56

Naturligtvis i uppdrag granskning kom det fram om fixade matcher som bli köpta och stora summor satsas i fotbolls Sveriges.
Men inte nog med det så tyckte Olof Lundberg att det har på gått länge så varför bry sig. Mer eller mindre men som fotbollskommentator tappar jag förtroende för sånt utspel varför bry sig och kommentera matcher på tv eller vara expert kommentator. Jag tycket att de som sitter i den positionen ska väl ta avstånd från spelskandalen och säga att det är fel och sen uttrycka att uppdrag granskning har gjort den uppoffringar varför ska vi bry oss. Skäms på er kommentatorer och Olof Lundberg vilken mes du är. Sverige skriver inte på Europarådets konvention om matcher som fixas. Visa eran ståndpunkt vad väntar ni på, man börjar fundera om Sverige inte törs stå på sig eller om det är andra saker i görningen. Skärp er ta tag i det här Gabriel Wikström !!

Av Patrik - 10 oktober 2014 22:28

Upp och se
allt ha och ge
samtal utan te
får mig att le
prata ditt och datt
sim sala bim i hatt
får ena fnatt
där jag satt
ord kan vridas
även att smidas
egot inne gnidas
ute i världen ridas
Tar mig till österås
tanken i mig slås
allt kan fås
i kaffe spås
mat att krubba
mig går inte rubba
vill inte dubba
bara att lubba
på väg i sväng
till jobb häng
rätt så läng
hem och bläng
Teve med X-men
vad kommer sen
i säng igen
som bara den

Ibland önskar man allt vore enkelt,
men det vore ingen sport. Ordet kämpa och åter kämpa finns i agendan men är glad i alla fall. Godernatt.



Av Patrik - 10 oktober 2014 14:59

Nu är jobbar helgen igång, känns bra det är bara att öka energin nivån och njuta av tillvaron.

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards