Alla inlägg under december 2014

Av Patrik - 27 december 2014 11:34

Deras spel ser rätt tungt ut just nu de har perioder där de spelar bra men läcker i målet och det är säkert en osäkerheten i spelet men ihår trodde jag på vändning.
Men som vanligt i susta minuten så kommer reducering de mådte vända annars ser det oroväckande ut . De behöver vassa målskyttar som jag ser det är det en femma som ska göra det mesta och skapa när den inte fungera då blir det svårt. Men hoppas och tror på MODO.

Av Patrik - 27 december 2014 10:48

Utlyser inte extra val , det här året är skämt.
Som en clown som går omkring och gör utspel ren parodi av rriksdag. Tror att han är rädd att förlora valet och någon form av maktmissbruk där det blir teater och spektakel. Hoppas att december överens över kommelsen ger ett bra parti samarbete till slut och skapar band mellan partierna och regeringsbudget ska kunna beslutas med den som har flest röster och vara beslutande även om den är minoritetsregering. Fantastisk verkar bli enade till slut och pensionsuppgörelsen blir en grund för alla partier. Landet ska styra stabilt och handlingskraftigt, därför uppkommer december uppgörelsen och skapar en grund till politisk välfärd.
Det här kommer att vara till 2022 det här samarbetet kommer gynna politiken i Sverige hör och nu. Får väl säga att det bkev bra till slut trots märkliga utspel.

Av Patrik - 27 december 2014 07:03

Killar rätt sömniga
vakna och tiga
frukost de tog
ljudet allteftersom stiga

Kaffe att dricka
klockan den ticka
pojkarna de leka
handla och nicka

hem och fika
barna de kika
på film de titta
varandra de pika

middag och julmat
blir av med fat
Skönt snart slut
blir så lat

film och seg
känns som deg
barna de sova
jag mot säng steg

dagen med lite av varje,
kändes skönt att lägga sig tidigt.
Godernatt







Av Patrik - 25 december 2014 23:07

Kan vara vackra outförsägbara som norrsken när det dansar runt i vackra färger.

Måste vara reflektioner från kameran och ljuset vet inte men coolt

Av Patrik - 25 december 2014 22:29

Slut citat ,sägs att tid är länkade via ålder
och olika tidsåldrar. Gillar såna här typ av filmer handla om en dolk som går bakåt i tiden och förstörelsen av sandstorm som ödelägger allt . Men prins som är oäkting som tagits och uppfostrats kungligt räddar världen och hittar naturligtvis kärleken. Bra film och lite av sagan om ringen och en fantastisk berättelse. Missade sagan om ringen men älskar dessa trioligier av sagor på ont och gott. Likadant med prince of persia.

Av Patrik - 25 december 2014 21:06

Hämta mina små
bara att rå
klapp öppning i dag
lyckliga de två

leker och har jul
utan något strul
ut i vinterland
bob att åka kul

In och fika
barn är unika
pratar om veckan
själen den rika

tillsamman vi äta
lugnt stilla släta
skratta och skoja
tills vi räta

kväll och tecknat
scobby do inräknat
alla zombier vakna
sängen busar saknat

barnen är fantastiska och vilken glädje,
trött men lycklig och sova skönt i natt.
Godernatt




Av Patrik - 25 december 2014 17:30

se deras glädje och äta tillsammans
klappöppning och bara få va.

Av Patrik - 25 december 2014 01:56

jag är ganska less på antagande angående mitt liv. Jag skulle kanske som många gör att knulla runt och hitta min rätta kvinna. Det hade vare fullt möjligt om jag inte hade känslor och kanske kränkt någon annan kvinna och bara lekt mig fram för då är man en man . Men jag tänker kanske tänker flera steg framåt om jag har barn så vill jag att min kvinna ska tycka om dem. Men många tycker who cares have fun. Men livet är inte en lek utan mer än det. Känslor ska inte en man ha , utan vara känslokall och de ska inte prata om sitt inre utan slänga bort känslorna. Vet att många är rädd att öppna sitt inre för då kommer defekterna fram då blir det som stenmark fantastiska era ä bara å åk. Svaret blir korta och jakande.
Jag vill ha en kvinna som ät open in the
mind och älskar att ha komunikation om livet inte bara en nickedocka. Ibland tänker jag att man söker det omöjliga men det handlar om en helhet att prata och respektera varandras sidor och sexlivet ska inte vara tråkigt utan givande där man försöker tillfredställa varandra och att det inte är en envägskommunikation på det planet. För mig är det en helhet i livet och när man är mitt i åldern känner jag att man vill inte chansa längre. Men tron min att en kvinna finns är jag inte orolig för men efter några förhållande blir man osäker och allt är inte lika givet som när man var yngre. Det är som när man kraschar efter en olycka så behövs återhämtning för att reparera en skada precis som i en relation men där gör många felet att hoooa på nästa tåg utan att ens reflektera i vad son hände hur kan man göra för att åtgärda det. Det låter som perfektion jag söker men så är inte fallet utan man bli rädd när det har gått fel och det är inte konstigt men min kvinna finns och det är jag övertygad om. Men man kan faktiskt ha känslor och det är sund livs faktor. En man kan faktiskt gråta och det gör att känslor öppnas och visar att barna ser att det är ok att gråta. Livet är komplicerat och inte alldelse enkelt men hopo finns alltid.

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards