Alla inlägg den 2 december 2014

Av Patrik - 2 december 2014 23:51

Dagen känns seg
undran och teg
gått i dur
Med tunga steg

onödigt att irritera
bättre att hesitera
ord är som sörja
värt att reflektera

undran står still
känner mig vill
fattar knappt ingeting
allt sill i dill

far hem vila
direkt inget stila
huvudet stek trött
finna rim att fila

natt och lat
vill inte prat
tyst och lugnt
inte ett tjat

En dag jag vill glömma , känns som tungt
I sinnet. Det är sällan jag tänder till men någon gång händer det, samlar på mig irritation och när man borde reagera första gången så låter man det va tills man samlar onödigt mycket och då får fel person höra reaktionen . Men som sagt inte första gången, man har bett om ursäkt. Många gånger i livet så får man backa och samvetskvalet ta över hand och då bara ta skeden i vacker hand och be om förlåtelse.
Godernatt

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards