Alla inlägg den 16 december 2014

Av Patrik - 16 december 2014 21:55

god morgon alla
kaffe och fralla
mot jobb kör
mitt huvud skalla

tänker redo klar
alltför men var
livet rätt absurd
men jag står kvar

mot hem ska
träning rätt bra
badminton och blodsmak
kort intensivt va

prata och surra
min mage kurra
kyckling och pasta
inom mig hurra

tänk fel och rätt
knappast sunt sätt
grått,svart och vitt
alla nyanser tätt


Vi har en förmåga att se saker i en vinkel
men faktiskt finns det fler nyanser och sätt
att hitta rätt. Godernatt



Av Patrik - 16 december 2014 16:52

Är ganska less på dessa ord, skojar man är det givet och då säger man det efteråt. Hitta på då är det fantasier, då är vi inne på andra kategorier människor. Insett att man inte kan skoja för en del kan inte skilja på om det är skoj eller fantasi. Har väl skrivit om skoj tidigare uppenbart att folk har problem
med det. Men tystnad är väl bäst eller....
Önskar ibland att folk kunde förstå att jag har alltid försökt skämta till . Men gravallvarlig kanske det bästa då är man ju bara tråkig. Slipper man konversera något mer. Mina närmsta vänner vet att jag kan skoja. Men inser att vi ska vara inom vissa mallar patetiskt varje personlighet är väl speciell och har en unik egenskap. Men sitta låtsas prata väder vind det är ok eller nyheter som har hänt. Men så är livet. Säger jag saker så menar jag det men det är väl inte rätt saker. För vill man inte höra en sanning som är obekväm då försöker själv slå bort det för det kan inte vara möjligt. Men saker kan vara möjliga även om vissa inte tror det. En del har levt i skyddad värld där saker inte händer . Då är det svårt att tro i andra människor liv vad som kan hända . Men intressant det här med människor och reaktioner hur de tänker och slut analysen är , men jag slutar aldrig förvåna mig längre.
Männidkir är ett släkte för sig själv.

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards