Alla inlägg den 24 februari 2015

Av Patrik - 24 februari 2015 02:42

Magsjuka ggr två, synd om grabbarna men fullt i sängen och soffa nästa och när man sover knackigt då flyger tankarna. När jag började jobba så har jag sagt två saker är det något ni fundera över eller vill veta så så ställ frågor och jag kommer svara ärligt. Har det hänt än ,nej man antar som vanligt och frågor kommer aldrig. Jag är ingen meka kille men lagar hjälpligt bilen och älskar att spela gitarr och att sjunga till grannars förtret. Tycker om poesi och skriva dikter.
Läser inte själv mycket men relationer och djupa frågor eller krishanteringar är intressanta och politik det följer jag med intresse och allt har med livet att göra som är intressanta så människor är intressanta på det planet och man behöver inte tycka om saker eller någon för det. Gillar djupa handlingar som de som hjälper andra utan egen vinning och vill göra saker bra i världen såna människor berör mig tex Martin Luther king angående rasfrågor eller de som hjälper tiggare eller som bara är medmänniska och finns som stöd. Jag önskar ärlighet och uppriktighet . Jag kanske låter hård där men man ser mycket under årens lopp. Jag kan vara ganska hård när jag säger något men menar utan för den skull att vilja göra illa någon och kan faktiskt be om ursäkt eller förlåt om jag gått för långt och då menar jag det. Men man hoppas ibland att folk förstod
vem man är då blir det inte så många frågetecken. Tänkare uti fingerspetsarna .

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards