Alla inlägg den 5 februari 2015

Av Patrik - 5 februari 2015 23:49

Gör mitt jobb
är ingen snobb
kaffe rätt köl
vilken ena pöl
bättre spö på kobb

Barna ena seg
mat vi teg
tillsammans teve se
ninja turtels de be
de är ej feg

saft och fika
de delar lika
kvällen den sina
trött till säng de pina
jag i soffan kika

gura och spela
utan att vela
Kväll och trött
allt är nött
livet i det hela

Ja säger inte mycket tystnaden får tala. Godernatt

Av Patrik - 5 februari 2015 12:18

Allt är möjligt mer än man tror , man kan fastna i saker och ge sig själv minimala möjligheter och varför gör man det. En anledning är att man är trygg där och har svårt att röra sig utanför ramarna. Att våga betyder mycket för självförtoende och ger en mer vågad prövning. Jag har varit en ram spelare och inte tordas och rn skeptiker
tror att man ska bli dragen vid mäsan beroende på trygghetsramen och då går allt i sten. Men vingarna måste prövas som en fågelunge som inte törs där den får en extra puff eller utknuffad så inser man att livet måste testas även om jag har provat saker.
Livets prövning är härligy och kännas underbart.

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards