Alla inlägg den 14 februari 2015

Av Patrik - 14 februari 2015 20:50

Alla hjärtans dag
tankar och värme i dess slag
fina ord som stag
kanske ger lite behag
en del nya tag

omtanke och förlåt
där vi tråt
finns inga försåt
kanske egen låt
där vi gråt

gemensamt av lycka
minnen att tycka
där axlar rycka
positivt att smycka
varandras stöd lik krycka

Där förståelse och tillit
leds kanske till invit
mot en svit
där eran egen rit
blir dess flit

Alla hjärtans dag är att bry sig om den man älskar och finns där ,ge en uppskattning och det behöver inte vara för att det är alla hjärtans dag utan vilken dag som helst under året .Godernatt











Av Patrik - 14 februari 2015 00:28

Ta sin tid
alltid känns vid
skuggan sin spegel
hissa sitt segel
fjärran resa rid

hittar en plats
lugnet tar sats
sitta och må
sig själv att rå
höra sången av trast

vandrar igenom stig
olika vägar idelig
snårig eller lättsam
hittar ändå fram
saker ändå tydlig

personligt att stå
utan att förebrå
ta sitt ansvar
lämnas inget kvar
jag min väg gå


Hitta sin nyckel är som sin egen skatt
och ger många frågor och svar i vem man är och lyssnar man på sitt eget jag känns det alltid bra. Godernatt
















Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards