Alla inlägg den 4 februari 2015

Av Patrik - 4 februari 2015 22:11

Dagen med fart
Känns underbart
naturligtvis är det jag
knappast någon annan lag
men struntar i ny start

Glädje åt annat håll
känner mig som ett såll
som jag gjorde mål
livet härligt att tål
med och motgångar koll

barna lite slut
direkt inget akut
hit och dit
allt en rit
att bara kut

Kvällen hittar sin natt
som en smygande katt
gör en sprint
mot säng en hint
de först fattar inte ett skvatt

teve att titta
sova eller sitta
kanske eller ej
trött säger hej
sängen att hitta

Ja det händer saker oavsett vad vi tycker
tas det ställning i något finns det något veto. Nej men vem bryr sig . Godernatt




Av Patrik - 4 februari 2015 12:43

Ibland känslan av desperation dating sajter,
inser faktum att bekräftelse är inte bra det kan sänka en och jag fundera vad som drivs oss i såna situationer att söka något och att bli ensam är svaret nog även om många inte vill erkänna det, för det är en skam att erkänna, utan många ggr söker vi att dela vardagen med och hitta den rätta känns som ett omöjligt projekt. Men att vänta är kanske mentalt jobbigt och få kommer svaret du har barna. Klart jag har barna men ändå finns de här innersta drömmar att det säger pang och sen är det klart. Men ärlighet och utlämnandet av en på datingsajter känns som att öppna sin själ och ge bitar av sig . Jag vet inte men kändlomässigt tär det en och att bli lurad skulle kännas fruktansvärt , det är som att bli kränkt och i sågad mitt itu . Det skulle vara värsta känsla och känslomänniska som jag är så inser jag att sårad eller förådd
skapar ännu mer frågetecken . Men alla vill i regel ha någon att dela samvaron med och få ett fint liv tillsammans. Men datigsajter tär ,har jag insett man vet inte vad som väntar en. Empty space många funderingar
ger mer skeptiskhet. En funderare av mått.

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards