Alla inlägg den 6 februari 2015

Av Patrik - 6 februari 2015 18:51

Barna sparka runt
sovit rätt tunt
kaffe räddar biffen
tar mina egna riffen
morgonen rätt sunt

Fara iväg att köp
fredagsmys att löp
korv och pomfritt
vid middag sitt
trött och vi stöp

soffa och batman
även krypto superman
allt helst samtidigt
inget direkt otydligt
räddar och de kan

går mot kväll
där jag dräll
gura och drag
gitarr alltid mitt stag
låtar jag ställ

Tyst och tänker
går i mina sänker
spåren sina märken
inom mig stärken
ljuset och det blänker


Tidig kväll nej lite snabbare än vanligt
ingen lucky luke i tänkets vrå. Godernatt









Av Patrik - 6 februari 2015 17:29

Kommer att vara en halv öppen process i nomineringar där distrikten väljer kandidater till den 25 feb. Därefter blir det stängt och vi får väl se vad det blir men kanske en kvinnlig hade varit intressant och bryta trenden i kd. Familjepolitiken är en framgång för partiet och nu sista invandringspolitiken med tillfälliga uppehållstillstånd. Tycker att partiet borde vara starkare än det är och politik är politik.


Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards