Alla inlägg den 20 november 2014

Av Patrik - 20 november 2014 22:14

Morgon lite trött
Allt känns döfött
är som nött
kanske väl mött
far hem mat
allt förbannat rat
bara hurv lat
gitarren rätt flat
sång den gäll
Kaffe och häll
Öppna mina spjäll
hjärnan den ställ
fundera och hesitera
borde kanske meditera
livet det irritera
skrivet och verifiera
tänker på alternativ
allt är relativ
kanske lite konservativ
uddlöst saknas motiv
söker en tråd
någonstans finns råd
livet ingen nåd
lossar som våd
försöker att förstå
tankegången som gå
där man så
får ensam stå
folk blir försiktig
försöker vara viktig
framtiden är långsiktig
slående och riktig
hoppas på hopp
livet då topp
kör mitt lopp
utan ett stopp


Emellanåt finns dagar man inte vill ha,
utan livet kan störa och då man känner sig förbannad. Frågorna avlöser varandra men så är det för alla. Inget varar för evigt. Godernatt







Av Patrik - 20 november 2014 21:05

Linus Ullmark är matchens gigant rena väggen skönt att skåda. Bådar gott inför nästa match.

Av Patrik - 20 november 2014 20:36

Jag är före min tid , skulle väl inte säga det här . Men kan inte låta bli, det är trots allt en period kvar men Modo vänder troligtvis på den här förlusttrenden de har haft länge nu.
Till en vinnartrend de leder med 2-0 inför tredje. Det är klart säger jag lite dumdristigt men de måste få vinna för att inte halka efter leksand som leder borta mot Luleå med 2-1 . Hoppas på förlust där så Modo går förbi sista platsen inte rolig att ha.

Av Patrik - 20 november 2014 18:02

Ja känns som fritt fall i försvaret och hoppas på stabilt spel där för Modo.
De har faktiskt spelat sämre hemma men hoppas på ändring och förändring i spelet.
Förr eller senare kommer segen.

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards