Alla inlägg den 5 november 2014

Av Patrik - 5 november 2014 23:00

Morgon och frukost
macka och prästost
kaffe och rost
är min kost
jäklas med bil
vinterdäck och stil
stumt som kil
många många mil
kallt och vinter
fryser och slinter
gör mina finter
önskar några hinter
träna några drag
schack som lag
får ta nya tag
kan inte klaga
käka och mätt
allt så lätt
fast inga rätt
livet så slätt
titta på sport
rätt så kort
PSG som fort
laget är stort
slö och trött
känns väl mött
sängen jag stött
kroppen den nött


Ibland så tror man att det flyter på sen havererar det och då fundera man, vad håller jag på med? är det värt att fortsätta
eller ska jag bara sluta. Sen går man in och tar nya tag och ser möjligheterna. Godernatt.

Av Patrik - 5 november 2014 00:00

beroende för svart
rapport för en kvart
städa och lite fart
följa med vart
sollefteå tvärställd tradare
bärgning snö gladare
tennisskor inga vadare
ord och talare
knappt mina öron tror
sanning för mig bor
krävs inte att vara stor
livet hur man ror
lögn är svek
gör mig blek
sanning ingen lek
som gångjärn de gnek
rosten den bryt
ärlighet den ryt
lögn är myt
kan inte flyt
tittar på de blå
Atletico vill slå
Malmö FF försöker klå
champions league de gå
lite schack att gnet
träning och tret
där jag slet
kan och jag vet

sanning och lögn kan vara hår fin men för mig finns bara sanning och det är det ärligaste jag vet och uppskattar rak kommunikation utan krusiduller och sanning är det enda jag vet. Godernatt










Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards