Alla inlägg den 13 november 2014

Av Patrik - 13 november 2014 22:10

Till dagis nej
glömde täckbyor hej
tur retur svej
jobbet vilken grej
hämta barna dona
baconsås och moona
trött och skona
teve och tona
kids de sov
mot sin alkov
Gitarr få skov
sjunga jag lov
modo knapp förlust
få skott pust
hemma ingen lust
borta de rust
George clooney drama
frun båtolycka trauma
han barna rama
uppfostra och strama
mot helg drar
skönt vara far
inget givet tar
allt man har
livet sin tråd
framtid och råd
knappast att skåd
finns ingen nåd


Man fundera ska det vara så här, fara till jobb hämta barna och rutiner bara rutiner.
känns ibland som man vill göra något wild and crazy som bara inte händer men händer ändå. Ibland är förväntningar och upplevelse någonting extra ordinärt men inser ibland att man står i stick och stäv. Men allt ska se så jäkla perfekt ut fast man vet att det inte är så och det här präktiga kan störa mig, för oftast är det en falsk bild av människor. För utåt sett skas det hålla masken och inåtvänd kan det vara andra saker som döljs. Men vi hantera saker olika och det här udda kan jag gilla för det visar något och är personlighet. Men kan vara skrämmande också men det är livet och är verklighet i mina ögon. Men som sagt bollen den är rund och alla är vi olika. Godernatt

Av Patrik - 13 november 2014 20:45

Vilken miss uppehållet var för långt och spelade gura men 3 perioden får man se men naturligtvis ligger de under 1-2 . Men powerplay i tredje kanske vänder på steken.  Men de skjuter lite på mål tretton skott in i tredje perioden . Modo kom igen!!!

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards