Alla inlägg den 12 november 2014

Av Patrik - 12 november 2014 21:53

Västerländs onyttig kultur
kött har förtur
fett som mur
socker kroppen lur
maten en cirkelkost
dieternas olika förslag
banan banta vilket slag
GI , proteiner vilket företag
två av fem soppa drag
äta allt och sund
träna en bra grund
sova med John blund
mår kroppen gott all stund
vi söker ideal
verkar vara genial
men så sentimental
livet rätt hal
försöker nå framgång
hittar kanske sång
listan den görs lång
försöker hitta vår gång
plastik och möblera
näsa att centrera
kindben att modifiera
puta läppar fantisera
vara sitt jag
behövs inget stag
de som klag
är i olag


Vi har förmågan att följa trender och söka lycka i att förstöra sig själv. Alla möjliga affärsidéer kommer bara för att få SÄLJA, kände en som banan banta och gick ner cirkus 25 kg .
Men gick upp lika fort igen . Man måste ha en varierad kost och äta normala portioner utan att överdriva och äta frukost, lunch mellanmål och middag. Men jag har otroligt svårt att äta på morgonen nästan bara kaffe och någon macka men när barna är hos mig äter jag mer frekvent och det märks direkt . Man vet vad man borde göra men slarvar onödigt mycket och träningen blir mer påfrestande av slarvet. Men varningen att västerlänningar slarvar med mat och kött , fett och socker . Skapar en hälsorisk.
Men likadant där så vet de flesta om problemen med fett och socker . Vi konsumerar det i över flöd inklusive mig själv. Godernatt.











Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards