Alla inlägg den 28 juni 2014

Av Patrik - 28 juni 2014 20:42

Huva vilken press 50 50 grymt för förlorarna pinelli och hull hade en chans var att avgöra kramp kramp. Goda vinnare bägge två.

Av Patrik - 28 juni 2014 20:34

Måste gå på scen skola ur kass på filma väger ton men faller som en fura. Löjligt!!!

Av Patrik - 28 juni 2014 20:17

Måste säga att det är den bästa matchen på hela VM borde varit en final mellan dem synd om laget som förlorar men jag håller på chile som alltid, på förlängning så har Brasilien tagit över matchen spännande.

Av Patrik - 28 juni 2014 00:05

Vi visar olika ansikten, som min syster en gång tog upp vid tonåren. Vi bär på olika masker på jobbet , kompisar , när vi går ut eller när vi är med nära vänner och familj. Ibland tycker jag att vi har dessa yttre skal och det blir blasé inte direkt gemytligt eller skönt. Man kan nästan känna av det och det typiska på arbetsplatser pratar vi om vädrets alla makter eller om hur ont det gör i kroppen om rätt ytliga saker. Medans när vi går ut försöker vi ha en fin yttre sida och föra sig riktigt och ha ett välbalanserat sätt. Medans med kompisar och så menar jag inte de närmaste vänner så har vi också ett förhållningssätt minns själv när jag var yngre försökte jag se cool ut men det gjorde aldrig vilken utopi. Men bland nära vänner och familj kan vi i regel visa vårt sanna jag och det är väl rätt naturligt tänk om vi skulle bete oss hur som helst vart vi än är. Men jag tror många ggr att vi försöker skydda oss själva , dölja våra svag heter men det är också våra styrka om vi inser våra brister där vi kan förändra vårt eget jag. Egentligen på sätt vis skulle vi inte behöva masker de dövar vårt samvete och innebär en extra tyngd i själen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards