Alla inlägg den 25 juni 2014

1

Av Patrik - 25 juni 2014 22:42

Ett arbets pass kvar, det brukar vara tungt sista månaden innan semestern kommer till det goda som bara blir bättre. Det är som att läsa en bra bok säger bokmalen som inte läser böcker. Den senaste bok jag läste var Jag är Zlatan Ibrahimovic typ en bok per år om jag har tur. Men åter till resonemanget så blir boken bättre på slutet i regel. Likadant att sista arbets passet blir den bästa. För sen smäller det viva viva semester ska bara njuta imorgon och se glad ut på jobbet.

Av Patrik - 25 juni 2014 22:04

Person kemin vissa går inte, medankommerra fungerar? Ibland funderar om de är lik en eller ens raka motsats. Medans åren går kan jag reta mig mer på andra och vissa kan jag höra men skvaller eller skvaller pressen vad är det? de måste ha något att prata om eller så hittas det på eller görs antagande och jag blir bara trött. Men att prata till personen det görs sällan men det här måste vara en kvinnofälla att läska sig i andras människors olycka eller lycka. Det är aldrig bra nog tänk om rakheten skulle finnas då skulle det inte vara något frågetecken. Har jobbat 20 år med kvinnor och nu lyfter jag inte ögonbryns längre som jag gjorde när jag var kring 20. Men som sagt; där det finns bara karlar uppträder samma fenomen , Där det var cirkus 50 procent av båda könen har varit bäst stämning och rakare diskussioner och en rolig arbetsplats.
Men ärlighet varar längst. Men det kommer aldrig ske.

Av Patrik - 25 juni 2014 00:03

Gränsen att vara ett geni eller galen är inte långt ifrån varandra, nu har det hänt igen Luis Suarez urugay bet italienska backen Giorgio Chiellini och det borde varit rätt kort.
Men det är inte första gången han är i blåsväder men urugay gick vidare till åttondelsfinal. Costa Rica vidare vinner före Urugay i gruppen. Medans Colombia vann sin grupp lätt före Grekland som hade en svängig match mot Elfenbenskusten och vann till Slut med 2-1.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards