Alla inlägg den 17 juni 2014

Av Patrik - 17 juni 2014 23:20

Ryssland klar favorit men allt kan hända

Av Patrik - 17 juni 2014 23:17

Superbra match oerhörd jämn match Mexicos målvakt ochoa riktigt bra och Mexiko kunde avgjort på slutet.

Av Patrik - 17 juni 2014 10:59

Det är bland de finaste vi har, men ibland händer saker som förändra dessa bitar, skilsmässa och barnen hamnar ikläm vare sig vi vill eller inte. Det var en gång en som sa till mig att barnen kommer till Slut, men så enkelt är det inte. Inser också alla tappra försök att anstränga sig är svårt. Jag tror att barnen har formats där de är och att ta kontakt är svårt. Men som far har jag inte gjort rätt alla ggr utan som alla andra finns det brister. Klart att barna påverkas där de är, jag kan väl känna att vi människor gör det lätt för oss när vi inte vet bakgrunder. Men i regel har jag insett under de här åren att det är enklare att skylla på pappan och sätta det i fokus när barnen är hos mamma men utgångspunkten som förs-äkrinkskassa om delad vårdnad om det stämmer. Tycker jag det är relativt och inser nu att regeringen borde agera mer i såna här frågor och det är bra nu angående barnbidraget men så var det inte förr. Det borde delas automatiskt utan att papper ska vara inblandad även om barnen är större. För det är enligt lag. Jag kan bli besviken i mitt sinne och hjärtat att det krävs att gå till advokat för att få rätt i sakfrågor vi är alla inte idioter som är ensamstående pappor utan försöker men när vi inte får chansen så hänger vi ut pappan för det är lättast då behövs inte konfrontationen kräver att regeringar tar större ansvar för familje frågor en pappa med känslor och hjärta

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Att vara sig själv och utveckla sitt eget jag ger positiva förändrindringar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pecken

pecken


Ovido - Quiz & Flashcards